انتشار احتمالی Tekken 7 برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی*اخبار بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
پوریا اکرمی
15:48
یک شنبه 29 تير 1393

سری Tekken یکی از مهمترین بازی ها در تاریخ سبک مبارزه ای است. این سری از سال ۱۹۹۴ و با انتشار بر روی  Playstation شروع شد. آخرین بازی منتشر شده از سری بازیهای Tekken، عنوان Tekken Tag Tournament 2 است، که بعنوان بهترین بازی مبارزه ای سال ۲۰۱۲ انتخاب شد. 

 

اخیرا تریلر عنوان بعد این سری، یعنی Tekken 7 معرفی شد. Tekken همواره برای Play Station و تعدادی از عناوین برای Xbox منتشر شده اند، اما هیچگاه برای PC عنوانی منتشر نشده است. با اینحال دارندگان PC، با استفاده از امولاتور PS و PS2 می توانند تا شماره ۵ این سری را تجربه کنند، اما شانس انجام  بازیهای منتشر شده برای PS3 را ندارند. اکنون که Tekken 7 معرفی شده است، همه در این فکر هستند که آیا این عنوان برای PC منتشر می شود؟ جواب قطعی برای این سوال وجود ندارد، اما با بیان حقایقی، احتمال انتشار آن را بررسی می کنیم.

در طول تاریخ هیچ یک از بازیهای سری Tekken برای PC منتشر نشده اند. با این وجود که با استفاده از امولاتور  می توان تعدادی از بازیهای این سری را تجربه کرد، اما به صورت رسمی برای PC منتشر نشده اند. بهمین دلیل احتمال انتشار این عنوان برای PC بسیار کم است، اما طبق گفته های کارگردان Tekken، آقای  Katsuhiro Harada، این احتمال وجود دارد.

با استفاده از Unreal Engine 4، توانستیم جلوه های بصری درخور نسل بعد تولید کنیم. Unreal Engine 4 نه تنها قدرتمند، بلکه به آسانی قابل استفاده است. که این ویژگی به ما اجازه می دهد Tekken 7 را بر روی هر پلتفرمی عرضه کنیم.

جمله آخر Harada احتمال عرضه این عنوان بر روی PC را قوت می بخشد. می توان اینطور برداشت کرد که به خواسته سازندگان بستگی دارد، که این عنوان بر روی PC یا Xbox عرضه شود.

نویسنده Ares Bakhtanian از Avoiding The Puddle ( وب سایتی درباره بازی های مبارزه ای)، اعلام کرده که در مصاحبه ای با Katsuhiro Harada، از او در مورد عنوان جدید Tekken، سوال کرده است. زمانی که از او درباره انتشار این عنوان بر روی PC سوال شد، اینگونه جواب داد که:

از لحاظ تاریخی، سری Tekken  برای پلتفرم Play Station ساخته شده است، اما Tekken جدید برای PC نیز عرضه می شود.


تعداد بازدید از این مطلب: 817
موضوعات مرتبط: گیم , اخبار , ,
بازدید : 817

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود